Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing in managing the cultural institutions

Tytuł:
Marketing in managing the cultural institutions
Autorzy:
Urban, S.
Data publikacji:
1999
Słowa kluczowe:
ogranizacje non-profit
instytucje kulturalne
marketing
non profit organizations
cultural institution
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Marketing odgrywa coraz większą rolę w organizacjach non-profit, w tym w instytucjach kulturalnych. Mogą one z powodzeniem posługiwać się instrumentami marketingowymi, takimi jak: produkt, cena, promocja, dystrybucja i ludzie wykonujący usługi kulturalne. Marketing ma na celu uformowanie i utrzymanie w świadomości społeczeństwa pozytywnego wizerunku placówki kulturalnej i jej oferty. Wykorzystanie koncepcji zarządzania marketingowego poprzez instytucje kulturalne aktywizuje ich postawę wobec użytkowników. Marketing wpływa nie tylko na oferty ekonomiczne placówek kulturalnych, ale też na ich image i uznanie społeczne.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies