Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketingowe i ekologiczne funkcje opakowań

Tytuł:
Marketingowe i ekologiczne funkcje opakowań
Autorzy:
Zarębska, J.
Data publikacji:
2000
Słowa kluczowe:
opakowania
przemysł opakowaniowy
marketing
packaging industry
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono wybrane czynniki wpływające na dynamiczny rozwój przemysłu opakowaniowego i wzrost znaczenia elementów marketingu-mix (4P): produktu, ceny, dystrybucji i promocji. Podkreślono duże znaczenie funkcji ekologicznych opakowań, a szczególnie zmniejszenie ich negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
In the paper some chosen factors which influence on dynamic development of industry packaging are presented. Especially, the increase of marketing's mix components (4P): product, price, promotion, place are taken into consideration. Ecological functions of packaging, in particularly their decrease on negative influence on natural environmental are discussed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies