Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A brand as a tool of creating a relationship with a customer

Tytuł:
A brand as a tool of creating a relationship with a customer
Autorzy:
Barska, A.
Śnihur, J.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
marka
klient
zarządzanie przedsiębiorstwem
relacje partnerskie
brand
customer
management of organization
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Permanently increasing expectations of consumers force companies to search for new solutions - one of them can be taking actions to build long-lasting relationships with a customer. The relationships become the consequence of brand perception and their symptom can be loyalty attitudes to the product and the company. Any activities on the way of company - customer create particular partner relationships (loyalty, trust, responsibility, reliability, trustworthiness, punctuality, etc.).
Wciąż rosnące oczekiwania klientów zmuszają przedsiębiorstwa do poszukiwania nowych rozwiązań - jednym z nich może być podejmowanie działań w celu budowania długotrwałych relacji z klientem. Relacje te są niejako konsekwencją postrzegania marki a ich przejawem mogą być postawy lojalnościowe wobec produktu i firmy. Wszelkie działania na drodze komunikacji przedsiębiorstwo - klient tworzą określone relacje partnerskie (lojalność, zaufanie, odpowiedzialność, niezawodność, wiarygodność, terminowość, itp.).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies