Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The internal and external factors influencing the gender-gap in entrepereneurship. The analysis of the Eurostat data

Tytuł:
The internal and external factors influencing the gender-gap in entrepereneurship. The analysis of the Eurostat data
Autorzy:
Mazur, K.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
przedsiębiorczość kobiet
przedsiębiorczość mężczyzn
Eurostat
entreprise of women
entreprise of men
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article considers the views on the gender gap in entrepreneurship. The aim of the paper is to establish the possibility for future research. The paper contains the analysis of the world literature, which is the basis for the elaboration of factors categorization. There are presupposed two groups of factors: internal and external. The further analysis of the Eurostat data fully confirmed the existence of both groups.
Przedstawione zostały poglądy związane ze zróżnicowaniem zachowań kobiet i mężczyzn przedsiębiorców. Przeanalizowano literaturę światową i opracowano koncepcję grupowania czynników wpływających na zróżnicowanie przedsiębiorczości kobiet i mężczyzn. Poglądy te zostały zweryfikowane za pomocą danych zamieszczonych w bazie Eurostat. Potwierdzono istnienie dwóch grup czynników różnicujących: wewnętrznych i zewnętrznych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies