Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Klient w normie ISO 9001

Tytuł:
Klient w normie ISO 9001
Autorzy:
Szymczak, K.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
normy ISO 9000
zarządzanie przedsiębiorstwem
zarządzanie jakością
ISO 9000
business management
quality management
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Norma ISO 9001 reguluje zasady organizacyjne przedsiębiorstwa, ułatwia zarządzanie poprzez określenie procesów w nim zachodzących, przyporządkowanie odpowiedzialności, co ma prowadzić do realizacji działań w powtarzalny sposób. Stąd też posiadanie systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001 u dostawcy jest dla klientów ważnym, a czasami decydującym aspektem przy podejmowaniu decyzji o współpracy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies