Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koncepcja zarządzania marketingowo - logistycznego w przedsiębiorstwie

Tytuł:
Koncepcja zarządzania marketingowo - logistycznego w przedsiębiorstwie
Autorzy:
Szwajca, D.
Data publikacji:
1998
Słowa kluczowe:
zarządzanie marketingowo-logistyczne
zarządzanie przedsiębiorstwem
marketing przemysłowy
logistyka przedsiębiorstwa
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono podstawowe związki i zależności między marketingiem i logistyką. W nowocześnie zarządzanym przedsiębiorstwie obie sfery powinny być skoordynowane i zintegrowane. Potencjalne korzyści tej integracji prowadzą do formułowania i wdrażania nowoczesnych koncepcji zarządzania marketingowo-logistycznego.‹‰x
This paper shows the basic marketing-logistics relationships and connections. The fields of enterprise's activities should be co-ordinated and integrated at the modern management process. Potential benefits of marketing-logistics integration bring to modern marketing-logistics conceptions formulating and introduction˙˙�˝ ý˙˙

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies