Tytuł pozycji:
Kształtowanie wizerunku w transporcie miejskim na przykładzie Komunikacyjnego Związku Komunalnego GOP w Katowicach
Wykorzystanie podstaw zarządzania marketingowego w transporcie miejskim jest warunkiem jego przetrwania i rozwoju w środowisku konkurencyjnym. Podstawowe narzędzia służące kształtowaniu wizerunku to instrumenty public relations. Umiejętna współpraca ze środkami masowego przekazu jest strategicznym elementem systemu zarządzania w jednostkach organizacyjnych transportu miejskiego. Widać to wyraźnie w przypadku wdrażania złożonych decyzji stwarzających ryzyko negatywnego odbioru społecznego i załamania ekonomicznych podstaw takiego przedsięwzięcia. Xšű˙
Utilisation of elementary marketing management concepts in public transport is the condition of its survival and development in the competing market environment. The basic tools used for the image shaping are the public relations instruments. A skilful co-operation with the media is a strategic element of the management system in public transport organising entities. The latter is clearly visible in the case of implementation of complex solutions that create risk of negative public response and breaking the economic basis of such undertakings.