Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Minimalizacja czasu trwania przebiegów oscylacyjnych w układzie przenoszenia momentu silnik-koła napędowe pojazdu trakcyjnego.

Tytuł:
Minimalizacja czasu trwania przebiegów oscylacyjnych w układzie przenoszenia momentu silnik-koła napędowe pojazdu trakcyjnego.
Autorzy:
Lewandowski, M.
Data publikacji:
1998
Słowa kluczowe:
układ napędowy
modele matematyczne
pojazdy trakcyjne
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy przedstawiono model matematyczny układu mechanicznego przenoszenia momentu oraz strukturę regulatora minimalizującego czas trwania przebiegów oscylacyjnych.Öź 8
The paper presents the mathematical model of torque transfer in mechanical system and structure of controller minimizing the oscillatory transient response duration.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies