Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rozwiązywanie konfliktu pomiędzy robotami z wykorzystaniem elementów teorii gier

Tytuł:
Rozwiązywanie konfliktu pomiędzy robotami z wykorzystaniem elementów teorii gier
Autorzy:
Gałuszka, A.
Latawiec, M.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
robot
grupa robotów
teoria gier
STRIPS
świat klocków
algorytm planowania
team of robots
game theory
block world
planning algorithm
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule prezentowane jest środowisko wielu robotów z reprezentacją STRIPS. Środowisko takie może być zamodelowane za pomocą tzw. świata klocków z jedną sytuacją początkową oraz alternatywą sytuacji docelowych, która może być źródłem konfliktu. Zaprezentowano algorytm planowania, który rozwiązuje problem. Do sprecyzowania planu wykorzystano równowagę niekooperacyjną.
In the paper multi-robot environment with STRIPS representation is considered. Under some assumptions such problems can be modelled as a STRIPS language (for instance Block World environment) with one initial state and disjunction of goal states as a source of conflict. In the paper the planning algorithm that solves problem described above is proposed. To make the plan precise non-cooperative strategies are used.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies