Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Model zachowań konsumentów, w którym cena jest najważniejszym kryterium wyboru

Tytuł:
Model zachowań konsumentów, w którym cena jest najważniejszym kryterium wyboru
Autorzy:
Kowalska-Styczeń, A.
Kmita, M.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
zachowania konsumentów
automat komórkowy
kryterium wyboru
consumer behaviours
cellular automata
selection criterion
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule zaprezentowano model zachowań konsumentów oparty na dwuwymiarowym automacie komórkowym. Uwzględniono wpływ najbliższego otoczenia i reklamy na decyzje konsumenta oraz cenę, jako czynnik najczęściej determinujący wybór danego produktu. Przestawiono i podsumowano wyniki symulacji, w których wykorzystano dwuwymiarowy automat komórkowy z otoczeniem von Neumanna.
In the paper we discuss a consumers' behavior model based on a two-dimensional cellular automaton. It takes into account the influence of the neighborhood and advertising on the consumer's decisions and the price as the factor which most often determines the choice of a given product. The results of the simulation performed on a two-dimensional cellular automaton with von Neumann neighborhood are presented and the main points are summed up.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies