Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dealer-service center competitiveness increase using modern management methods

Tytuł:
Dealer-service center competitiveness increase using modern management methods
Autorzy:
Makarova, I.
Khabibullin, R.
Belyaev, A.
Belyaev, E.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
dealerskie centrum serwisowe
metoda BSC
analiza systemu
dealer-service center
BSC method
system analysis
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
In article the method of a management automotive company dealer -service network by application of decision-making allowing support system on the basis of network subjects functioning indicators analysis and comparison of their values during the previous and present periods to develop the decision in the field of spare parts deliveries optimization is offered.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies