Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Procesy logistyczne w obszarze efektywnej obsługi klienta

Tytuł:
Procesy logistyczne w obszarze efektywnej obsługi klienta
Autorzy:
Pietrucha-Pacut, M.
Data publikacji:
2002
Słowa kluczowe:
efektywna obsługa klienta
logistyka
CRM
logistics
Efficient Consumer Response
ERC
customer relationship management
informatic system
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Współczesne przedsiębiorstwa stają przed koniecznością ciągłej walki o klienta. W sferze logistyki marketingowej, w odpowiedzi na pojawiające się problemy, wykształciła się strategia Efektywnej Obsługi Klienta (ECR). Bazuje ona na sprawnym przepływie informacji między przedsiębiorstwem, klientem i otoczeniem. Jednym z istniejących systemów informatycznych wspomagających ten obszar jest CRM.
The aim of this article present the CRM systems, its influence on the change of the relations between the company and the customer. In order to achier this aim, the idea of logistical customer's service has been explained and the subject of the modules of these systems has been handled. We have also attempted to estimate the relation between the benefits resulting from its application and the organizational changes mostly grounded on the reorganization of these cells in the company that are directly responsible for the customer's service and distribution.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies