Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa

Tytuł:
Rola marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa
Autorzy:
Szwajca, D.
Data publikacji:
2003
Słowa kluczowe:
marka
przedsiębiorstwo
wartość przedsiębiorstwa
brand
enterprise
value enterprise
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł prezentuje markę jako jeden z zasobów rynkowych przedsiębiorstwa, który odgrywa istotną rolę w kreowaniu i podnoszeniu jego wartości. Przedstawia również problem wyceny marki traktowanej jako jednego z aktywów w bilansie pzredsiębiorstwa.
This article presents the brand as a one of the market resources of the enterprise which creates and rises the firm value. It also shows a valuating problem of the brand handled as a asset of firm balance.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies