Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

System kontroli marketingowej

Tytuł:
System kontroli marketingowej
Autorzy:
Czupryna, A.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
kontrola marketingowa
zarządzanie marketingiem
kontrola
system kontroli
marketing audit
marketing management
control
control system
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono znaczenie systemu kontroli marketingowej jako ostatniego elementu zarządzania marketingiem. Kolejne części artykułu pokazują system kontroli marketingu, rodzaje kontroli, poszczególne etapy procesu kontroli oraz wielkości kontrolne charakterystyczne dla tego procesu.
The article presents importance of the last element in marketing management which is marketing control system. In next parts of paper are showed: hypothetical marketing control system, different kinds of control, stages in control process and control indices.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies