Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Rola web miningu w procesie personalizacji dialogu z klientem

Tytuł:
Rola web miningu w procesie personalizacji dialogu z klientem
Autorzy:
Zdonek, I.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
klient
pozyskiwanie wiedzy
internet
web mining
client
knowledge collection
Internet
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł poświęcony jest jednej z technik pozyskiwania wiedzy o kliencie z internetowych stron przedsiębiorstwa. Nowy trend w marketingu ukierunkowany przede wszystkim na zaspakajanie indywiduwalnych potrzeb klientów wymusza poszukiwania nowych źródeł wiedzy o tych potrzebach. Kwesta ta rodzi nie tylko spore problemy techniczne, ale także problemy natury moralnej związane z przyzwoleniem środowisk konsumenckich na pozyskiwanie i wykorzystywanie tego typu informacji.
In this work a technique of knowledge collection about client from a website is presented. A new marketing trend, which is guided by client's needs forces companies to search trough fresh data sources for new information. This trend creates a few problems not only technical but also of ethical nature. Some customer's environments do not consent to accumulate and use this kind of information.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies