Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie metody Servqual do oceny jakości usług świadczonych przez szkołę

Tytuł:
Wykorzystanie metody Servqual do oceny jakości usług świadczonych przez szkołę
Autorzy:
Wolniak, R.
Waśka, W.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
metoda Servqual
Servqual
jakość
szkoła publiczna
usługi
servqual method
servqual
quality
public school
service
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejszy artykuł jest próbą zastosowania metodologii Servqual do oceny jakości usług świadczonych przez szkołę publiczną. Metoda Servqual przedstawia problem jakości usług w postaci różnicy pomiędzy oczekiwaniami konsumentów a percepcją klienta dotyczącą otrzymanej usługi. Oceny dokonuje się za pomocą specjalnych ankiet badających jednocześnie oczekiwania i percepcję klientów.
The article id trying to describe how to use Servqual methodology to evaluate the level of quality in public school. Servqual represents service quality as the discrepancy between a customer's expectations for a service offering and the customer's perceptions of the service received, requiring respondents to answer questions about both their expectations and their perceptions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies