Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koncepcja kompleksowego zarządzania jakością (TQM) usług medycznych na przykładzie Górnośląskiego Centrum Medycznego

Tytuł:
Koncepcja kompleksowego zarządzania jakością (TQM) usług medycznych na przykładzie Górnośląskiego Centrum Medycznego
Autorzy:
Skotnicka-Zasadzień, B.
Glenc, D.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
Górnośląskie Centrum Medyczne
zarządzanie jakością
usługi medyczne
TQM
zarządzanie organizacją
Upper-Silesian Medical Centre
quality management
medical services
Total Quality Management
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono koncepcję Kompleksowego Zarządzania Jakością w Górnośląskim Centrum Medycznym. Poprawa jakości usług medycznych w omawianym szpitalu ma przede wszystkim spowodować, że pacjent po wykonanej usłudze będzie zadowolony, a szpital będzie placówką w której usługi wykonywane są na najwyższym światowym poziomie.
The article presents a concept of total quality management in the Upper-Silesian Medical Centre. The improvement of medical services' quality in this hospital is in the first place intended to make the patient satisfied with the service and turn the hospital into a place providing the highest quality services.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies