Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Znaczenie rynku relewantnego w procesie oceny otoczenia

Tytuł:
Znaczenie rynku relewantnego w procesie oceny otoczenia
Autorzy:
Knop, L.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
rynek relewantny
konkurencja
przedsiębiorstwo
relevant market
competitive
company
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest przedstawienie znaczenia rynku relewantnego i pozycji dominującej w procesie oceny otoczenia i budowania strategii konkurencyjnych.
The main goal of the article is presentation of importance of relevant market and predominant position in process of environment evaluation and creation of competitive strategy.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies