Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Możliwości zwiększenia czołowego wskaźnika zazębienia kół poprzez zastosowanie niestandardowego uzębienia

Tytuł:
Możliwości zwiększenia czołowego wskaźnika zazębienia kół poprzez zastosowanie niestandardowego uzębienia
Autorzy:
Wieczorek, A.
Data publikacji:
2003
Słowa kluczowe:
przekładnie zębate
uzębienie przekładni
gear meshing
gear wheels
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pracy omówiono główne przyczyny powstawania obciążeń dynamicznych przekładni zębatych oraz wpływ wskaźnika zazębienia na ograniczenie wewnętrznych sił dynamicznych. Przedstawiono także możliwość zwiększenia czołowego wskaźnika zazębienia poprzez odpowiedni dobór takich parametrów geometrycznych jak wysokość zęba czy kąt przyporu.
In the paper there was discussed main reasons of dynamie load creation in gear meshing and was indicated the influence of contact ratio on the degreasing of inner dynamie load. There was also presented the abilities of increasing of transverse contact ratio by means of suitable selection parameters such as height of tooth and pressure angle.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies