Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja w Internecie. Analiza wybranych narzędzi w kontekście sposobów personalizacji klienta

Tytuł:
Komunikacja w Internecie. Analiza wybranych narzędzi w kontekście sposobów personalizacji klienta
Autorzy:
Kałuża, J.
Tabin, K.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
Internet
e-commerce
targetowanie
e-klient
target
e-customer
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Głównym celem artykułu jest zaprezentowanie narzędzi wykorzystywanych w internetowym procesie komunikacji. Użytkownicy Internetu coraz częściej opowiadają się za indywidualnym zaspokajaniem ich potrzeb przy jednoczesnym uszanowaniu prywatności. Doskonałym rozwiązaniem w tej sytuacji jest personalizacja, która z jednej strony uwzględnia decyzje użytkownika i akceptuje jego preferencje, z drugiej zaś pozwala podejmować decyzje.
The main purpose of article is presenting of instrument make use of Internet process of communication. Users of Internet are told behind their individual alleviating requirements at simultaneous respecting privacy frequently more. Personation is perfect solution in this situation, who takes into consideration decisions of users from one part and it accepts it preferences, it allows to make a decision from second.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies