Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Public relations czy reklama? - O komunikacji XXI wieku

Tytuł:
Public relations czy reklama? - O komunikacji XXI wieku
Autorzy:
Koszembar-Wiklik, M.
Data publikacji:
2008
Słowa kluczowe:
public relations
reklama
advertising
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł prezentuje współczesną rolę marketingową i społeczną dwóch instrumentów komunikacji marketingowej: reklamy i public relations. W artykule omówiono podstawowe wyróżniki każdego z tycłi narzędzi, a także przedstawiono podobieństwa i różnice. Artykuł kończy zestawienie najważniejszycłi czynników wskazujących na większą rolę public relations od reklamy.
In the paper the role (in marketing and in the society) of two fundamental instruments of marketing communication advertising and promotion have been presented. The basic feature of each of these instruments have been discussed, also some differences and similarities have been pointed out. In conclusions, the main factors indicating more importance of public relations have been presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies