Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Calculation of shakedown load factor of pavements by using lower-bound theorem with the interior point method

Tytuł:
Calculation of shakedown load factor of pavements by using lower-bound theorem with the interior point method
Autorzy:
Nguyen, A.-D.
Hachemi, A.
Weichert, D.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
obciążenie shakedown
metoda elementów skończonych
shakedown load
finite element method
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
A method for the shakedown analysis of pavements under cyclic, in particular rolling contact loading is presented. Repeated sliding/rolling line contact as well as repeated stationary line and point contacts is considered. The proposed numerical method, which is based on finite elements and the inherent optimisation problem to determine the shakedown factors, is solved with the interior point method. Some numerical results are presented.
Przestawiono metodę badania obciążenia shakedown nawierzchni przy obciążeniach cyklicznych, w szczególności w kontakcie tocznego. Zbadano kontakt ślizgania/toczenia jak również kontakt liniowy. Zaproponowano metodę rozwiązywania zagadnienia opartą na metodzie elementów skończonych i inherentnej optymalizacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies