Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie materiałów promocyjnych firm do sprawdzenia ich wiarygodności

Tytuł:
Wykorzystanie materiałów promocyjnych firm do sprawdzenia ich wiarygodności
Autorzy:
Łomotowski, J.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
wodociąg
kanalizacja
water pipe
sewerage
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono podstawowe informacje na temat analizy kosztów całego okresu użytkowania produktu. Na przykładzie analizy materiałów informacyjnych firmy Jung Pumpen Polska Sp. z o. o. przedstawiono sposób sprawdzania wiarygodlności firm oferujących swoje usługi.
The basic information concerning the cost analysis of product consumption period was presented in the article. The way of verifying the companies' credibility was presented on the example of promotion materials analysis of Jung Pumpen Polska Sp. z o. o.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies