Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Awaria silnika D-30KU bedąca bezpośrednią przyczyną katastrofy samolotu IŁ-62M a dniu 09 maja 1987 roku w Lesie Kabackim

Tytuł:
Awaria silnika D-30KU bedąca bezpośrednią przyczyną katastrofy samolotu IŁ-62M a dniu 09 maja 1987 roku w Lesie Kabackim
Autorzy:
Szczeciński, S.
Data publikacji:
2009
Słowa kluczowe:
łożyskowanie międzywałowe
zmęczeniowe łuszczenie powierzchni
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Przedstawiono szczegółowy opis przyczyn i przebiegu awarii silnika, której rozwój doprowadził do katastrofy samolotu Ił-62M w Lesie Kabackim 09 maja 1987 roku. Opisano skomplikowaną konstrukcję węzła międzywałowego łożyskowania wału turbiny niskiego ciśnienia oraz szczególnie trudne warunki pracy łożyska wynikające z konieczności zapewnienia niezbędnych luzów i odkształceń cieplnych współpra cujących elementów tego węzła.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies