Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybrane elementy sieci 2.0 jako czynniki kształtujące wizerunek instytucji badawczych

Tytuł:
Wybrane elementy sieci 2.0 jako czynniki kształtujące wizerunek instytucji badawczych
Autorzy:
Zaręba, M.
Data publikacji:
2010
Słowa kluczowe:
marketing instytucji naukowych i badawczych
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie  Pełny tekst  Link otwiera się w nowym oknie
Celem opracowania jest analiza oficjalnych witryn internetowych polskich instytucji badawczych (przede wszystkim jednostek badawczo-rozwojowych w rozumieniu Ustawy z dnia 25 lipca 1985 r. o jednostkach badawczo-rozwojowych) ze szczególnym położeniem nacisku na zastosowanie mechanizmów i platform komunikacyjnych przynależących do Sieci 2.0. Analiza jest także próbą odpowiedzi na pytanie, czy i jak wykorzystywane są składowe Sieci 2.0 w celu promocji statutowej działalności danego ośrodka badawczego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies