Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ochrona środowiska w marketingowej orientacji przedsiębiorstw na polskim rynku dóbr przemysłowych

Tytuł:
Ochrona środowiska w marketingowej orientacji przedsiębiorstw na polskim rynku dóbr przemysłowych
Autorzy:
Foltynowicz, Z.
Urbaniak, M.
Data publikacji:
1998
Słowa kluczowe:
ochrona środowiska
marketing
przedsiębiorstwo
ekologia
system zarządzania
zarządzanie środowiskowe
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł przedstawia czynniki warunkujące wdrażanie systemów zarządzania środowiskowego oraz wagę problemów związanych z ekologią w przedsiębiorstwach działających na polskim rynku dóbr przemysłowych. Wyniki przeprowadzonych badań wskazują, że polskie przedsiębiorstwa przykładają dużą wagę do konieczności posiadania niezbędnych atestów oraz ochrony środowiska przyrodniczego w otoczeniu swojej firmy.
The article presents the factors affecting implementation of environmental management systems, and the importance of problems associated with environment in companies on the Polish industrial goods' market. The results of the carried out studies have pointed out that the Polish firms are concerned very much about the environment protection in the surroundings and about the need for appropriate attests and certificates for their products.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies