Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Segmentacja i pozycjonowanie oferty rynkowej przedsiębiorstwa budowlanego

Tytuł:
Segmentacja i pozycjonowanie oferty rynkowej przedsiębiorstwa budowlanego
Autorzy:
Pabian, A.
Rajczyk, J.
Data publikacji:
1999
Słowa kluczowe:
rynek budowlany
segmentacja
pozycjonowanie
marketing
przedsiębiorstwo budowlane
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies