Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza jakości e-zasobów z wykorzystaniem programu GradeStat

Tytuł:
Analiza jakości e-zasobów z wykorzystaniem programu GradeStat
Autorzy:
Stasiecka, A.
Stemposz, E.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
e-learning
e-zasób
jakość zasobów e-learningowych
model nauczania
e-resource
quality of e-resources
learning model
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Opracowanie stanowi podsumowanie badań związanych z problematyką jakości zasobów e-learningowych, a w szczególności z określeniem wystarczającego zbioru miar umożliwiającego szacowanie jakości zasobów z dydaktycznego punktu widzenia. Rozważania oparto o statystyczną analizę danych uzyskanych w wyniku przeprowadzenia ankiety dla populacji 56-ciu zasobów e-learningowych. W badaniach wykorzystano narzędzia programu GradeStat, takie jak: mapy nadreprezentacji, wskaźniki koncentracji, analiza skupień.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies