Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Oddziaływanie przewodu głównego na pracę zaworu maszynisty hamulca pociągu

Tytuł:
Oddziaływanie przewodu głównego na pracę zaworu maszynisty hamulca pociągu
Autorzy:
Piechowiak, T.
Data publikacji:
2002
Słowa kluczowe:
układ hamulcowy pociągu
całopociągowy model układu pneumatycznego pociągu
układ pneumatyczno-mechaniczny
zawór maszynisty
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W referacie przedstawiono nowoutworzone elementy symulacyjnej metody analizy układu hamulcowego pociągu. Umożliwiają one łączenie w procesie symulacji dwóch elementów: całopociągowego modelu hamulca pneumatycznego pociągu oraz pakietu symulacji dowolnego układu pneumatyczno-mechanicznego modelującego szczegółowo zawór maszynisty. Łączona metoda analiz może być pomocna przy rozważaniach nad określeniem konstrukcji zaworu maszynisty.
Recently formulated elements of train pneumatic braking system model are presented in this paper. This makepossible to connect two models: the whole train simulation and the method of detailed modeling necessary for simulation of any pneumatic-mechanical system applied for modeling of the main value of the train. This combined method may be useful in the design process of the main value.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies