Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dobór parametrów regulacyjnych dwupaliwowego silnika o zapłonie samoczynnym zasilanego głównie ciekłym gazem propan-butan

Tytuł:
Dobór parametrów regulacyjnych dwupaliwowego silnika o zapłonie samoczynnym zasilanego głównie ciekłym gazem propan-butan
Autorzy:
Luft, S.
Data publikacji:
2001
Słowa kluczowe:
silnik dwupaliwowy
mieszanina gazów propan-butan
charakterystyki obciążeniowe silnika
spaliny
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W Zakładzie Silników Spalinowych i Pojazdów Politechniki Radomskiej przebadano dwupaliwowy silnik zasilany głównie mieszaniną gazów propan-butan. Badania przeprowadzono w warunkach sporządzania charakterystyk obciążeniowych silnika dla różnych regulacji wartości inicjującej zapłon dawki oleju napędowego i różnych regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku tej dawki. Podczas badań mierzono zawartość składników w spalinach. Zaobserwowano, ze wartość tych parametrów regulacyjnych wyraźnie wpływa na maksymalny moment obrotowy, sprawność ogólna silnika oraz zawartość składników w spalinach. Badania pozwoliły na wybór najkorzystniejszych regulacji ze względu na osiągany moment obrotowy, sprawność oraz zawartość składników w spalinach.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies