Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Help Desk Action Request firmy Remedy Corp.

Tytuł:
Help Desk Action Request firmy Remedy Corp.
Autorzy:
Szafrański, B.
Data publikacji:
2000
Słowa kluczowe:
Action Request System
AR System
Help Desk
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Nowoczesny Help Desk pozwala zoptymalizować proces wspomagania użytkowników w trakcie rozwiązywania problemów pojawiających się podczas pracy (stacje PC, sieci, systemy komputerowe, procedury wewnętrzne, przepisy, systemy bankowe, itp.) oraz pozwala zautomatyzować większość działań związanych z tym procesem. Jednym z bardziej znanych sys-temów tej klasy jest Action Request Firmy Remedy Corp.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies