Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Umiejętności kierownicze a proces kreowania wiedzy w organizacji

Tytuł:
Umiejętności kierownicze a proces kreowania wiedzy w organizacji
Autorzy:
Bendkowski, J.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
manager
knowledge creation
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W procesie kreowania wiedzy w nowoczesnej organizacji znacząco wzrasta rola człowieka wraz z jego umiejętnościami pozyskiwania, przetwarzania i przekazywania informacji jako elementu wzrostu jej efektywności i skuteczności. Proces zdobywania i przetwarzania wiedzy polega w swojej istocie na zdobywaniu wiedzy i jej dostarczaniu pozostałym członkom organizacji. W artykule przedstawiono koncepcje tzw. Trójwymiarowego modelu przywódcy łączącego wiedzę fachową i umiejętności przywódcze z odpowiednimi cechami osobowościowymi, charakterystycznymi dla kultury profesjonalizmu.
The role of human in the being in the modern organization with his skills to acquire, transform and transfer information has become more important as an instrument to increase ins effectiveness. The knowledge creation process is in its essence a process of knowledge acquisition and delivery to the other organization members. The following paper presents the concept of the three-dimensional leadership as a combination of technical and leader competences, as well as characteristics typical for the professional culture.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies