Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Komunikacja marketingowa - sfera dylematów moralnych

Tytuł:
Komunikacja marketingowa - sfera dylematów moralnych
Autorzy:
Sułkowski, Ł.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
komunikacja marketingowa
marketing communication
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Komunikacja marketingowa jest częstym przedmiotem krytyki, w której przeważają argumenty etyczne. Celem artykułu jest analiza różnych aspektów krytyki, która ma służyć identyfikacji kluczowych dylematów moralnych tego obszaru. Przeprowadzona analiza wskazuje, że komunikacja marketingowa generalnie nie spełnia kryteriów ważności komunikowania sformułowanych przez J. Habermasa. Z tego punktu widzenia jest ona rodzajem "zdegenerowanej" komunikacji. Nie przekazuje żadnych istotnych ani prawdziwych treści społecznych.
The article presents the key ethical dilemmas of marketing communication in contemporary business. The author uses the J. Habermas model regarding the validity criteria of the massage to present the problems of marketing communication.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies