Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wykorzystanie funduszy europejskich wspierających rozwój marketingu w agrobiznesie

Tytuł:
Wykorzystanie funduszy europejskich wspierających rozwój marketingu w agrobiznesie
Autorzy:
Nasalski, Z.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
fundusze europejskie
marketing
agrobiznes
European funds
agribusiness
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wykorzystanie potencjału programów europejskich zależy od dostępu do informacji o ich celach i warunkach pozyskania oraz możliwości sfinansowania części inwestycji przez wnioskodawców. Największe zainteresowanie programem SAPARD w zakresie przetwórstwa i marketingu produktów rolniczych wystąpiło w odniesieniu do artykułów pochodzenia zwierzęcego. W artykule zaprezentowano wyniki badań, których przedmiotem badań były przedakcesyjne fundusze europejskie ukierunkowane m.in. na zwiększenie stopnia sprawności marketingowej w sferze agrobiznesu.
Exloatation of potential of European program depends on access to information of their purposes and conditions of winning and capabilities to finance by program was observed in case of articles of animal originis.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies