Tytuł pozycji:
Uwarunkowania skutecznej promocji w internecie
Pojęcie "marketing wirtualny" oznacza wykorzystanie Internetu do realizacji działań marketingowych. Działanie to polega na komunikowaniu się z różnymi podmiotami w sieci oraz na pozyskiwaniu za pośrednictwem Internetu informacji przydatnych w decyzjach marketingowych. Marketing wirtualny może w szczególności dotyczyć promowania przedsiębiorstw i produktów z wykorzystaniem sieci. Różnorodne, oraz bardziej nowatorskie narzędzia promocji internetowej zwiększają jej skuteczność i efektywność. Są tym chętniej stosowane, że koszty tych rozwiązań są porównywalne niższe od tradycyjnych rozwiązań są porównywalne niższe od tradycyjnych rozwiązań, a pomiar skuteczność działań promocyjnych łatwiejszych do realizacji.
The concept of "virtual marketing" means using the Inernet for realization of marketing activities. These activities include both the communication with different subjects on the net as well as acquiring the information through the Internet which are helpful in making marketing decisions. Virtual marketing may in particular apply to the promotion of businesses and products on the net. Diversified, more and more modern tools of Internet promotion increase its effectiveness and efficacy. They are so willingly used, that the costs of applying these solutions are comparatively lower that the traditional ones and consequently the assessment of the effectiveness of the promotional activities is easier to carry out.