Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Turystyka socjalna-nierozpoznany segment rynku turystycznego w Polsce oraz na Ukrainie

Tytuł:
Turystyka socjalna-nierozpoznany segment rynku turystycznego w Polsce oraz na Ukrainie
Autorzy:
Gopkało, L.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
turystyka socjalna
rynek turystyczny w Polsce
rynek turystyczna na Ukrainie
social turism
turist market in Poland
turist market in Ukraine
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W dobie rozwoju gospodarki rynkowej w krajach takich jak Polska, Ukraina, Czechy, Słowacja i inne, które przechodzą transformację ustrojowa, dużą rolę zaczyna odgrywać sfera usług świadczonych przez różne podmioty gospodarcze. Polska to kraj z już zaawansowana gospodarką rynkową nadal boryka się z problemami funkcjonowania w sferze usług. Turystyka w tym zakresie jest jakby zwierciadłem odbijającym wszelkie niedociągnięcia w tej dziedzinie. Nadal więc jest zasadne analizowanie tych problemów pod kątem bardziej efektywnego wykorzystania środków i ludzi w sferze usług. W pracy przedstawiono pogłębioną analizę wpływu gospodarki rynkowej na rozwój turystyki socjalnej i produktu turystycznego w Polsce i na Ukrainie.
In the paper the problems of tourist market in former communist countries (such as: Poland, Ukraine, Czech Rep.. and Slovakia) has been presented. The main problem of tourist market analysis is segmentation of the market, and to identify on this market social tourist segment.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies