Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kreowanie wizerunku uczelni wyższych

Tytuł:
Kreowanie wizerunku uczelni wyższych
Autorzy:
Koszembar-Wiklik, M.
Data publikacji:
2004
Słowa kluczowe:
uczelnie wyższe
public relations
universities
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W obecnej sytuacji rynkowej uczelnie wyższe stają przed wyzwaniem sprostania coraz liczniejszej konkurencji. W tej sytuacji wizerunek uczelni jest elementem w dużej mierze decydującym o pozycji rynkowej i szansach na przetrwanie i rozwój. Dbałość o image organizacji staje się więc obowiązkiem każdej uczelni. W budowie tego wizerunku ważne są działania public relation.
Polish universities are challenged by still growing competition at the present market situation. In the circumstances the image of university is one of the most important elements that decide on market position and chances to achieve a success. Taking care of the image as a part of Public Relations activities is an obligation of every university.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies