Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teoretyczne podstawy zarządzania wartością przedsiębiorstwa

Tytuł:
Teoretyczne podstawy zarządzania wartością przedsiębiorstwa
Autorzy:
Skoczylas, W.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
przedsiębiorstwo
management of value enterprise
enterprise
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this article was to show a genesis and theoretical basis of acceptable to practitioners and theoreticians conception of value management. The main them was a core of value management in a capital market and financial (in large meaning) theory focus. It joins theory of inwestition and financial theory (in narrow meaning).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies