Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Polityka kredytowa wobec odbiorców jako źródło tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Tytuł:
Polityka kredytowa wobec odbiorców jako źródło tworzenia wartości przedsiębiorstwa
Autorzy:
Papiernik-Wojdera, M.
Data publikacji:
2006
Słowa kluczowe:
polityka kredytowa
wartość przedsiębiorstwa
credit policy
enterprise value
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Selection of the most valuable sale should be considered as one of the most important tasks of the Value Based Management. One of the methods useful on this field is the analysis of net present value (NPV) of sale. Present Value (PV) of sale depends on: a) price of product and amount of sale, b) credit-policy alternatives (conditions of payments). In this paper is undertaken an attempt to consider problem of assessment cost of capital, depending on conditions of payments - prepayment, cash on, trade credit (two-part or net terms).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies