Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Controlling marketingowy w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa

Tytuł:
Controlling marketingowy w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa
Autorzy:
Rupik, K.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
marketing
controlling marketingowy
wartość przedsiębiorstwa
controlling in marketing
company value
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niepodważalna rola zasobów niematerialnych w kreowaniu wartości rynkowej przedsiębiorstwa upoważnia do upowszechniania koordynacyjnej funkcji marketingu i modelu controllingu marketingowego w integrowaniu procesów zarządczych. Mimo istnienia sporych trudności dla finansowego odzwierciedlenia trudno mierzalnych aspektów wartości z perspektywy klienta (customer equity) na prospektywne kategorie wartości z perspektywy przedsiębiorstwa wypracowane zostały solidne podstawy do dalszego integrowania marketingu i finansów.
The undeniable role of intangible assets in the company value creation process allows for dissemination of the coordinative function of marketing and the model of controlling in marketing as the integrator of management processes. Despite of significant barriers for financial reflection of customer equity aspects, which are difficult to measure, into prospective value categories from the company perspective, the solid bases have been established for further marketing and finance integration.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies