Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Niematerialne elementy wartości klienta

Tytuł:
Niematerialne elementy wartości klienta
Autorzy:
Żyminkowski, T.
Data publikacji:
2007
Słowa kluczowe:
klient
wartość życiowa klienta
wartość przedsiębiorstwa
wartość informacji
customer
customer lifetime value
company value
information value
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Wartość życiowa klienta (customer lifetime value) jest podstawowym czynnikiem kształtującym wartość przedsiębiorstwa (company value). Jest ona szczególnie przydatna jako miernik skuteczności i efektywności prowadzonych działań marketingowych. Autor wskazuje w artykule na konieczność uwzględniania w wycenie wartości klienta jej niematerialnych składników. Należą do nich wartość rekomendacji (referention value) i wartość informacji (information value).
The Customer lifetime value is a basic factor which shapes the comapany value. It is especially usefull as a maesure of efficency and effectiveness of marketing activites. In the article the author emphasizes the necessity of taking into consideration the customer value of its non-material components in the valuation. They are composed of referation value and information value.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies