Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Poprawa obsługi klienta w wyniku nowej organizacji pracy

Tytuł:
Poprawa obsługi klienta w wyniku nowej organizacji pracy
Autorzy:
Górniak, A.
Staniewska, E.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
klient
obsługa klienta
organizacja pracy
przedsiębiorstwo
customer
customer service
organization of work
company
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Sformułowanie odpowiedniej polityki obsługi klienta, która zapewni maksymalizację zadowolenia odbiorców musi odpowiadać realnym potrzebom klientów i być oparta na wiarygodnych informacjach o oczekiwaniach ze strony nabywców. W artykule przedstawiono możliwości poprawy obsługi klienta poprzez nowe rozwiązania organizacji pracy w wybranym przedsiębiorstwie.
The creation of suitable customers’ service policy, which will guarantee the increase of customers’ satisfaction must be up to their needs and should be based on reliable information which are expected. The article shows the improvement of the customer service through new organizational solutions of the work chosen in the company.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies