Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Proces doskonalenia przy świadczeniu usług pocztowych

Tytuł:
Proces doskonalenia przy świadczeniu usług pocztowych
Autorzy:
Konstanciak, M.
Data publikacji:
2011
Słowa kluczowe:
usługi pocztowe
diagram Pareto-Lorenza
postal services
Pareto-Lorenz diagram
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono proces doskonalenia usług pocztowych świadczonych przez wybrane przedsiębiorstwo. Do badania wybrano niewielki Urząd Pocztowy. Ilościowo przedstawiono podstawowe usługi świadczone w tym urzędzie w 2010 roku. Za pomocą diagramu Ishikawy uszeregowano podstawowe przyczyny spadku popytu na usługi pocztowe. Za pomocą diagramu Pareto-Lorenza wskazano najczęstsze przyczyny usług niezgodnych.
In the paper improvement process for provision of postal services was presented. Small post office was chosen to do so. Quantitatively, the basic services provided by that office in 2010 were presented. with use of Ishikawa diagram main causes of the drop in demand for postal services were ranked. With use of Pareto-Lorenz diagram the most common causes of services nonconformities were identified.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies