Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Bezobsługowe zawracanie pociągów metra na stacji końcowej

Tytuł:
Bezobsługowe zawracanie pociągów metra na stacji końcowej
Autorzy:
Barański, S.
Błaszczyk, P.
Data publikacji:
2012
Słowa kluczowe:
metro
system ATC
prowadzenie pociągu automatyczne
ATC system
automatic train driving
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono jedną z funkcji nowoczesnych systemów ATC - bezobsługowe (tzn. bez obecności maszynisty w kabinie) zawracanie pociągu metra na stacji końcowej. Wybrane elementy rozwiązania przedstawione zostały na przykładzie implementacji tej funkcji w systemie SOP-2P. Bezobsługowe zawracanie pociągów metra pozwala na zmniejszenie liczby maszynistów obsługujących daną linię oraz skrócenie czasu zawracania pociągów na stacji końcowej.
This article presents one of the functions of modern ATC systems - driverless (i.e. without the presence of the driver in the cab) subway train turnover at the end station. Some elements of the solution are shown in the example implementation of this feature in SOP-2P system. Turnover of driverless subway trains allows reduction of number of drivers that supports particular line and shortens the time for turning trains back at the end station.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies