Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Fast implementation of multi-population (1+1)-ES

In the paper we present fast implementation of multi-population (1+1)-ES. Evolutionary Strategies are vastly time consuming when used to solve problems with large domain and huge number of variables. We propose the idea of accelerate ES computation using GPU. Due to SIMD architecture GPU ES implementation is more effective when the size of an optimized problem is raising.
Zaprezentowano algorytm wielopopulacyjnych strategii ewolucyjnych (1-1)-ES. Jedną z cech ES jest bardzo długi czas obliczeń dla zadań opisanych dużą liczbą zmiennych i zdefiniowanych w szerokiej dziedzinie poszukiwań. W artykule zaprezentowano sprzętową implementację algorytmu ES na GPU. Dzięki wykorzystanej architekturze SIMD i zrównolegleniu obliczeń za pomocą procesora graficznego, przedstawione podejście jest efektywne nawet w przypadku rosnącego rozmiaru problemu optymalizacyjnego.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies