Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kształtowanie zintegrowanego produktu turystycznego jako elementu marki Radomia "siła w precyzji"

Tytuł:
Kształtowanie zintegrowanego produktu turystycznego jako elementu marki Radomia "siła w precyzji"
Autorzy:
Jaroszek, M.
Grad, B.
Data publikacji:
2013
Słowa kluczowe:
gospodarka turystyczna
produkt turystyczny
tożsamość miasta
tourist product
tourism economy
identity of the city
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Przedmiotem rozważań jest wskazanie na potrzebę włączenia zagadnień dotyczących tworzenia zintegrowanego produktu turystycznego Radomia do działań promocyjnych realizowanych przez miasto w ramach marki Radomia "Siła w precyzji". W pierwszej części referatu omówiono zagadnienia związane z marką Radomia. Ponadto zwrócono uwagę na znaczenie strategii rozwoju Radomia, będącej jednym z podstawowych dokumentów programowania rozwoju miasta, dla kształtowania gospodarki turystycznej i jej efektu - zintegrowanego produktu turystycznego. W kolejnej części referatu omówiono zagadnienia teoretyczne związane z produktem turystycznym odnosząc je do środowiska gospodarczego Radomia. Uwzględniono tu kwestie podejmowania własnej działalności w sektorze turystyki przez ludzi młodych. Całość opracowania kończy omówienie wyników badań ankietowych, które przeprowadzono wśród mieszkańców Radomia, związanych z zagadnieniami postrzegania turystyki jako szansy dla kreowania rozwoju miasta, w tym na kwestie dotyczące sfer, które powinny być ujęte w ramach zintegrowanego produktu turystycznego Radomia.
Essentially, there is an indication of the need to include issues relating to the creation of an integrated tourism product Radom promotional activities carried out by the city of Radom in the brand, "he sowed in precision." In the first part of the paper discusses issues related to the brand Radom. In addition, the importance of a development strategy Radom, which is one of the fundamental documents of the development program for the development of tourism and its effects - an integrated tourism product. The next section of the paper discusses the theoretical issues related to the tourism product by referring them to the economic environment Radom. Here, taking into account issues of their own AUTOBUSY 2395business in the tourism sector by young people. The whole ends with discussion of the results of the survey, which was conducted among residents of Radom, issues related to the perception of tourism as an opportunity for the creation of urban development, including issues related to areas that should be included in an integrated tourist product Radom.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies