Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Charakterystyka handlu elektronicznego

Tytuł:
Charakterystyka handlu elektronicznego
Autorzy:
Szymczak, M.
Data publikacji:
1999
Słowa kluczowe:
handel elektroniczny
marketing
gospodarka elektroniczna
electronic economy
electronic commerce
Język:
polski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Termin handel elektroniczny oznacza rozwinięcie metod marketingu bezpośredniego i jednocześnie medium łączące z ostatnim klientem w nowoczesnym łańcuchu dostaw. W tym świetle przedstawiono technikę handlu elektronicznego ze wszystkimi jej zaletami i wadami. Jak działa elektroniczny handel? Co oferują wirtualne sklepy? Gdzie i jak można dokonać zakupów? Odpowiedzi na te pytania zilustrowano przykładami najciekawszych polskich sklepów internetowych ze wskazaniem ich adresów w sieci.
But does anyone who makes shopping on the net think of oneself as a marketing quinea pig or an integrated logistics link? E -commerce is a long-awaited medium that integrates final customers through contemporary supply chain. In this light electronic commerce is briefly described with all its advantages and disadvantages. How it works? What is the offer? And where are the shops, and how to buy there? Here are the answers. We name the most interesting visual shops in Poland and show the way right there to try out some electronic shopping.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies