Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Filozofia zrównoważonego rozwoju jako instrument budowania przewagi konkurencyjnej

Poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej wymaga od firm wrażliwości we wzajemnych relacjach biznes - środowisko - społeczność. Jest więc realizacją koncepcji zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu. W artykule przedstawiono praktyczne aspekty realizacji tej filozofii w spółce Górażdże Cement S.A., należącej do międzynarodowego koncernu HeidelbergCement AG.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies