Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The start-up investigations of diesel engines supplied IZ-40 diesel fuel or F-34 universal fuel. Part 1, The comparison of start-up characteristics of a 359 model engine from STAR 266 vehicle supplied by IZ-40 diesel fuel or F-34 fuel

Tytuł:
The start-up investigations of diesel engines supplied IZ-40 diesel fuel or F-34 universal fuel. Part 1, The comparison of start-up characteristics of a 359 model engine from STAR 266 vehicle supplied by IZ-40 diesel fuel or F-34 fuel
Autorzy:
Baczewski, K.
Koliński, K.
Kałdoński, T.
Pszczółkowski, J.
Data publikacji:
2003
Słowa kluczowe:
tłokowe silniki spalinowe
rozruch w niskiej temperaturze
diesel piston engines
ignition in low temperature
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Presented in this article are the test results of the impact of fuel types on start-up engine characteristics of a 359 model diesel engine supplied by IZ-40 diesel fuel as well as F-34 fuel. The diesel engine tests were put into effect, both with no use of start-up supplying means, as well as with the aid of a thermostart and an engine-up heater. The following were accepted as evaluation criteria of the impact of fuel type on the start-up characteristics: the time taken to from the first ignition, the time it took the engine to operate idependently and the lowest temperature of the engine start-up process.
Przedstawiono wyniki badań wpływu rodzaju paliwa na charakterystyki rozruchowe silnika o zapłonie samoczynnym typu 359 zasilanego: olejem napędowym IZ-40 oraz paliwem F-34. Realizowano próby rozruchowe silnika zarówno bez użycia środków wspomagających rozruch, jak też z zastosowaniem wspomagania za pomocą świecy płomieniowej i spalinowego podgrzewacza rozruchowego silnika. Jako kryteria oceny wpływu rodzaju paliwa na właściwości rozruchowe przyjęto czas powstania pierwszego zapłonu, czas podjęcia przez silnik samodzielnej pracy oraz najniższe temperatury jego rozruchu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies