Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Electronic protection for asynchronous motors in a silo storage facility

Tytuł:
Electronic protection for asynchronous motors in a silo storage facility
Autorzy:
Evstatieva, N.
Data publikacji:
2010
Słowa kluczowe:
zabezpieczenie silników
silniki asynchroniczne
bezprzewodowa wymiana danych
bateria silosów
protection device
asynchronous motors
wireless data exchange
silo type storage
Język:
angielski
Dostawca treści:
BazTech
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this study, a structure of an electronic protection system for Iow power electronic motors in a silo type storage facility is suggested. The motor protection is accomplished as a result of the simultaneous operation of the local modules and the main controller, communicating through a wireless network. An algorithm has been proposed, which implements the described behavior. It carries out the protection functions loss of phase, locked rotor and motor overheat. The temperature of the windings is evaluated by simulation of the temperature regime. When evaluating the motor temperature value, the fact that higher current values lead to higher thermal losses and faster accumulation of heat in the motor has been accounted for.
W artykule przedstawiono strukturę elektronicznego systemu zabezpieczenia silników asynchronicznych małej mocy w warunkach baterii silosów. Zabezpieczenie jest zrealizowane na podstawie współpracy między lokalnymi modułami elektronicznymi umieszczonymi na silnikach a sterownikiem. Dla połączenia między nimi jest wykorzystywana bezprzewodowa wymiana informacji. W proponowanej strukturze jest opracowany algorytm sterowania elektronicznego zabezpieczenia silników. Algorytm realizuje funkcje systemu zabezpieczenia silnika podczas pracy w przypadkach zaniku fazy, zablokowania wirnika oraz termicznego zabezpieczenia przeciążeniowego. Do oceny temperatury zwojów jest wykorzystywana symulacja trybu pracy. Przy ustalaniu metodą symulacyjną temperatury silnika jest brany pod uwagę fakt, że przy większym prądzie w jego zwojach jest wydzielane więcej ciepła, co powoduje szybsze zagrzewanie silnika.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies